Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Pěkný článek a navíc pravdivý.

0 0
možnosti
BD

Nebojte, ten dopis nejspíš přijde na původní adresu. Aspoň se projedete-v lepším případě k rodičům, pokud jste byla v nájmu, tak bývalí sousedé.

0 0
možnosti
RP

Hm, kdo si chce připomenout, co se v českém telekomu dělo dříve, ať si vygůgluje třeba heslo "České Textárny" . A potom nejspíš pochopí, proč i dnes dvě nuly i další operátoři fungují tak, jak fungují.

0 0
možnosti

Oni to odkoukali od politiků.

0 0
možnosti
RP

Já mám taky letitý příběh s O2.

Pořiďte si TERMINATORA (2x rychlejší). 3x jsem se ptal, zda budu platit stejnou částku jako předtím. 3x že ano. Stalo se, že jsem platil o +-250víc. Zajdu na pobočku a že s tím něco udělají. Začal jsem platit o 40kč méně :)

Za měsíc jdu na pobočku a že pokud se nedostanu na předchozí částku ruším službu. Něco s tím uděláme... Platil jsem o cca. 140kč méně, ale stále o víc jak 100kč než začala peripetie o to méně služeb jsem měl v TV :)

Třetí kolo na pobočce už dopadlo tak, že jsem se dostal na to co jsem měl kdysi a byl jsem spokojený.

Nedávno přišel dopis, že se ruší settopbox a musím si pořídit nový za úžasnou cenu 4tis Kč (máme 2) takže 8tis Kč. To byla poslední kapka ze strany O2 a jejich podvodů. Když jsem došel na pobočku, dostal jsem na telefon operátorku a že dostanu settopboxy zdarma! Já jim poděkoval, že už 3x mě podvedli a že nechci. Nyní mám 2,5x rychlejší internet a TV ještě levněji než u O2

0 0
možnosti
JM

Podobný příběh s Vodafone - kdysi měli tarif, že si 3 čísla mohla volat neomezeně. Potom faktura s šílenou pálkou a ve výpisu volaní jen ta tři čísla!!! 8 měsíců dohadování a pak pomohl osobní dopis ředitelce (tehdy to byla Australanka). K vráceným přeplatkům jsem dostal i klíčenku s logem...;-D;-D

0 0
možnosti
HB

Klíčenku zarámovat! ;-D

1 0
možnosti
JV

J93o53s80e45f 52V13a56l80a

15. 6. 2022 14:17

smlouvy resene na dalku jsou vzdycky problem. Celkem se divim, ze ruseni smlouvy "na dalku" jde tak jednoduse - ja bych si opravdu predstavovalpapir s vlastnorucnim podpisem.......Zrejme jste si nezmenila prijmeni na smlouve ( pri platbach by to prece muselo byt videt na fakture) a operatorka potrebuje k prihlaseni udaje : RC a jmeno a eventuelne adresu.. Pokud to nesedi, mate smolika a nasleduje beh na pobocku s obcanskym prukazem.

0 0
možnosti
HB

Byla jsem na pobočce. S novým občanským průkazem. Vše aktualizovali. Na další faktuře vše při starém. Tak jsem to neřešila, koneckonců znám i příjemnější destinace, kam si zajít zkrátit volnou chvíli. :D

Ale jak vidím, je to všude stejné, takže asi pohoda.

1 0
možnosti
Foto

J70a21n 85S13v77a10t34e30k

15. 6. 2022 12:47

Ono je to stejné i s bankami. Několikrát jsem žádal o změnu adresy z adresy mých rodičů, vždy mi tvrdili, že tak činí, a stejně pořád chodila korespondence do bytu mých rodičů. Mezitím jsem se ještě dvakrát přestěhoval a vždy jim sdělil změnu adresy (pravda, část korespondence chodila správně na novou adresu, ale ta původní stále k rodičům).

Dokonce jsem jednou na vlastní oči viděl (požádal jsem pracovnici banky, abych to mohl sledovat), jak skutečně ruší starou adresu a zadává novou na počítači - výsledek - stále stejný.

Nakonec postupně bohužel zemřeli oba moji rodiče, takže nebyl nikdo, kdo by mi předal korespondenci. Naštěstí jsem usoudil, že nešlo o důležitou korespondenci, takže lituji jen nového nájemce, který možná musí neustále vybírat schránku s poštou určenou pro jemu neznámému člověku...

3 0
možnosti
JK

J70a73n 70K61o72v19á69ř

15. 6. 2022 14:15

A nešlo by to řešit přes GDPR nebo obecně zákonem o osobních informací? Jak můžou posílat citlivé informace (což předpokládám, že bankovní informace jsou) na cizí adresu? Takové bububu s GDPR by mohlo pohnout ledy.

1 0
možnosti
Foto

Ono to bude asi obdobné všude. Půl roku jsem řešil s Monetou to, že mně chodí do emailové schránky jejich nabídky a reklamy pro jakousi paní Huškovou. Po půl roce zásoba mé asertivity došla, využil jsem službu bankovní mobility a zrušil a převedl účty jinam. Moneta šla do black listu a je po žížalkách.

0 0
možnosti
DP

Rozcházela jsem se nedávno s červeným operátorem a bylo to to samý v bledě modrém...

3 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik