Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

V roce 1998 jsem si pořídil mobil u tehdejšího Pegasu, teď u T-mobile. Tak proč mi stále volají, abych přešel k nim? Vždyť to musí vědět, že jsem u nich 24 let.

7 0
možnosti
VM

Já ani nepodváděla, prostě jsem si zřídila mobilní účet - u jiného operátora, a aktualizace mých údajů trvala asi tak pět let. Vždycky jsem poslala mail nebo došla na pobočku, tam mě ujistili, že všechno je aktualizované, a pak mi zase přišlo vyúčtování na starou adresu nebo se starým příjmením. Nebo mi přišla reklamní nabídka, nebo něco dalšího. Prostě v tom mají bordel, a to všichni operátoři bez výjimky.

5 0
možnosti

Je to smutné, ale na začátku toho martýria stál podvůdek vašeho otce, který chtěl na studentském tarifu ušetřit.:-)

1 0
možnosti
HB

Tak jest. Karma zdarma. Jisté je jedno. Už nikdy nikomu nedovolím si na mě zřídit studentský tarif. :-D

1 0
možnosti
Foto

Já tam asi šest let dělal. Kdo nezažil, nepochopí 😁

Nejlepší byla slečna Skleničková, která po svatbě volala ohledně změny příjemní. Stala se z ní paní Glaßerová.

5 0
možnosti
LV

O2 je neskutečný byrokratický moloch. Ruce pryč od něj.

9 0
možnosti
Foto

Stačí si vybavit, co "kyslíkářům" předcházelo, aneb z čeho vzešli? Pokud si pamatuji, tak původem to byl komunistický SPT /Spoje, pošty, telekomunikace/ Telecom. A potom to s nimi začalo jít se změnami názvů z kopce. ;-(

4 0
možnosti
OS

Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Ale co peklo jednou schvátí, nikdy nevydá. Kyslíci holt mají tuhle reputaci.

2 0
možnosti
DP

Všichni, voudouchové jsou to samý. Něco musíte vyřídit osobně, modem odevzdat pouze na kamenné prodejně, dovoláte se jenom pokud znáte heslo, pak se zjistí, že špatně zadali rodný číslo... Táhlo se to několik měsíců, než jsem se jich zbavila.

2 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik