Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak třeba potřetí se to podaří podle vašich představ.

1 0
možnosti

Jako mládenec s vlastním bytem, jsem si zřídil Grafikon. Aby nedošlo ke střetu dívek samotných a mých rodičů. Fungovalo to skvěle. Zvykl jsem si i na situace, že budu otcem - Poměrně modelově se to opakovalo, stal jsem se imunním ! Nicméně - Když jsem jako laik, prostým náhledem na dutinu břišní se o proměnách partnerky přesvědčil - Já se budu muset ženit ! ...

Vyjel jsem novinu oznámit rodičům. Otec beseduje se synem = Asi bych se měl oženit! Jo, jo, roky na to máš, byt taky. Synu, věnuji se zahrádce, získal jsem přístup k ovčím lejnům, dělám zálivku k jahodám. Tati! Asi bych se měl oženit! Co zas? Již jsem se vyslovil ... No a ty slepičince jsou taky velmi užitečné - mám je taky v sudu ! Proboha otče, snažím se ti tady vysvětlit, že budeš Dědkem ! To děvče je asi ve 3 měsíci těhotenství! rodič zbystřel, řka = Mám tedy tomu rozumět tak, že jsi oplodnil nějakou ženu - Nemaje se k výsledku svému !? Ale maje, maje ... No to je ovšem Neslýchané, jsem znemožněn před celým městečkem ! (Já tam dávno nebydlel a měl jsem 32 let !) ....

Dovětek - Vše pravdivé, citace rodiče 100% - tak se vyjadřoval. Hlášení podal Miroslav, 32 let ženatý - Šťastný otec + manžel. První dcera, dnes MUDr. ... :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik