Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Z deníku mimina - porod

Plánovala jsem se narodit v cca v 46. týdnu, ale jelikož moje nedulovská máti dala na rady srabáckých doktorů, nastoupily jsme na vyvolání už den před termínem. 

Plánovala jsem být tak sexy jako Farná a mít boky jako skříň. Nicméně vzhledem k tomu, že moje matka evidentně nemá boky jako skříň a i když ji spousta jejích erudovaných kamarádek nabádalo počkat, na doporučení 5 lékařů kývla na vyvolání porodu. Já nevím, jak vy, ale představuju si lepší způsoby, jak začít mimoděložní život. Zrovna jsem v břiše meditovala nad budoucností a bitcoinem, když mě začali vyrušovat. Kontrola, tableta, kontrola, klystýr (ach matko, opravdu nemusím být u všecho). A pak největší podpásovka - nějaká řeznice mi vypustila bazén. Super, jsem bez plodovky, takže kontrakce jsou jistý a můj hotelový pobyt je u konce. Tak aspoň ať to stojí za to. 

Nikdy se nenaučíš o svojí matce tolik jako u porodu. Domáhá se drog! Co je to za ženskou, myslet na drogy, když přivádí na svět nový život? Kde je moje vysněná maminka, která mě porodí doma do vody při vůni aromalampy a zvuku malebných melodií? Playlist ze Spotify "Home birth" třeba, pokud něco takovýho existuje. Ale ne. Ona raději řve a je hysterická. Za ten vyvolávanej porod si trochu pohraju s Apgar skóre, nechám se krátce křísit a prodýchat. Asi jsem to mírně přehnala, nebt místo, aby mě přiložili a my se s matkou nabondovaly, dali jí mě pochovat asi tak na 10 vteřin a už se mnou pádili do inkubátoru. Skvělý. Takže to je to, na co se jsem se těch 9 měsíců těšila. Inkubátor, matka nikde. Najednou slyším hluboký hlas! Jo, patří tomu týpkovi, co byl taky u porodu. Vousáč je tady a snaží se mile přesvědčit komunistickou doktorku, aby mě dala mámě. No upřímně, když to tak sleduju, nevím, kdo mě děsí víc. Jestli tenhle týpek nebo ta soudružka. I přes silácký řeči, že se potřebuju zahřát mě ale hned po střídání stráží mámě dovezli. KONEČNĚ KOJENÍ! Matka se diví, jak mi to jde skvěle. Pak vousáčovi nadšeně říká, jak jsem šikovná. Zdá se, že ti dva dárečci, co na mě čekají doma, budou tak trochu pod moji úroveň, jestli ji tak rozradostní, že se umím přisát, což mimochodem umí i kdejaký blbý zvíře. Mám se na co těšit. Je mi to líto, ale jsem trochu unavená, takže dobrou. 

Autor: Hana Bordovská | čtvrtek 28.10.2021 20:15 | karma článku: 24,76 | přečteno: 686x
  • Další články autora

Hana Bordovská

Sranda musí být aneb jak jsme se vyhli návštěvě ORL pohotovosti

Naše manželská dynamika při třech dětech a totálním splynutí duší je taková, že už ani nemusíme používat slova, stačí pohledy...ale vsaďte se, že když si jednou za uherský rok chceme něco říct, dopadne to takhle.

6.6.2023 v 19:06 | Karma: 26,58 | Přečteno: 772x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Dovolená na samotě

Jen nás pět, chalupa z roku 1923, žádný signál a zelené pastviny. Z rodinné dovolené v Rychlebských horách přijedeme zrelaxovaní, znovuzrození, prakticky úplně jiní lidi.

3.6.2023 v 20:28 | Karma: 20,88 | Přečteno: 523x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Růža

Růža je moje nová kamarádka. Je jí 75, má zakouřený obývák, ostravský humor a samozřejmě pejska. Je skvělá! "Moje" jediná babička, která vypráví.

2.6.2023 v 22:01 | Karma: 21,61 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Hana Bordovská

Den rodiny jsme oslavili dočasnou deportací nejstarší dcery

Úplnou náhodou jsme se dozvěděla, že je dneska den rodiny! Nechápu, jaktože mi to nikdo neřekl. Po včerejším u nás doma záhadně promlčeném dni matek mi prozřetelnost dala další šanci k oslavám.

15.5.2023 v 14:51 | Karma: 17,02 | Přečteno: 534x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Jak nám opravují semafor

Česká republika je kouzelná, řekla bych až pohádková země. Co za sedmero horami na západ trvá pár dní, u nás sedmero let. Ne jinak tomu je i s opravou semaforu na Rudné v Ostravě.

5.5.2023 v 20:46 | Karma: 19,09 | Přečteno: 451x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Starosta Novotný by měl z ODS odejít sám, domnívá se Stanjura

19. května 2024  14:07

Místopředseda ODS Zbyněk Stanjura by uvítal, kdyby se starosta pražských Řeporyj Pavel Novotný...

Volby by vyhrálo hnutí ANO s 32 procenty, s SPD by mělo vládní většinu

19. května 2024  13:42

Sněmovní volby by nyní vyhrálo opoziční hnutí ANO s 32 procenty hlasů. Na druhém místě by byla s...

Ukrajina zničila ruskou minolovku, drony poškodila rafinerii ve Slavjansku

19. května 2024  13:12

Sledujeme online Zničili jsme minolovku ruské černomořské flotily, ohlásili v sobotu večer ukrajinští námořníci. V...

Malostranský zápisník: Chcimír, nebo mírotvorce? Kdo spolkl ropuchu?

19. května 2024

Premium Nechceme slevu zadarmo – a při hlasování o skvělém migračním paktu se statečně zdržíme! ODS už...

  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik