Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Moje uklízecí tipy a triky

Ha ha ha. Kdepak. Já se po čtyřech letech manželství a dvou letech na mateřské do tajů úklidu teprve dostávám, takže jediné, co mohu nabídnout, jsou zdařilé či nezdařilé pokusy o očistu mé domácnosti z posledních dní.

Vyperte duplo!

Pokud máte dítě a nemáte duplo, tak zbytek ani nečtěte a jděte lego duplo koupit, protože jste sto let za opicemi a pravděpodobně pácháte bezpráví na svém dítěti. Pak se vraťte a pokračujte.

Jen amatérky nebo staromilky čistí duplo v jarové vodě. Vy jakožto pokročilá, moderní žena ho dejte do myčky nebo ho v textilním sáčku vyperte. To se mi včera povedlo.

Krokodýla z Ikei vyperte taky!

Předně se chci pochlubit, že na nápad vyprat protiskluzovou podložku krokodýla z Ikei v pračce mě výjimečně nepřivedla žádná bloggerka, ale má vlastní všímavost a hlavně můj smysl pro čistotu. Po roce užívání jsem totiž seznala, že je na čase krokodýla vyčistit. A jelikož mě to po 2 minutách přestalo bavit, zbloudil můj zrak na vyrytou značku 40 °C. Takže super, krokodýl je vyprán a dokonce je i o něco čistější.

Tím výčet úspěchů končí, takže si můžete zajít pro něco nezdravého a pro změnu se pobavit na cizí účet.  

Vyperte všechno!

V záchvatu praní jsem se rozhodla vyprat v textilním sáčku také gumová zvířátka do vody. Holky na emiminu psaly, že to zabralo. No…zabralo. Textilní sáček byl celý zamarasený kouskami plísně, které ze zvířat vylezly, a já půjdu asi Emmě brzy koupit gumová zvířátka bez dírek…

Ocet – zázrak!

Už mnohokrát jsem narazila na informaci, že ocet je ten nejlepší pomocník do domácnosti a jak pošetilé, rozhazovačné a neekologické jsou ženy, které uklízí něčím jiným. Jelikož nejsem žádný chemik, možnost namíchat si vlastní čisticí prostředek jsem zamítala a koupila octový čistič značky Jelen. Zprvu jsem byla nadšená, pak jsem jeho přednosti brala prostě jako samozřejmost. No a dnes? Dnes jsem byla velmi vděčná, že jsem jím vyčistila půlku kuchyně, protože se mi to stříkací udělátko nějaký nedopatřením zcela vyšroubovalo a můj milý oblíbený octový čistič majestátně padl dolů a postříkal kuchyňkou linku.  

Přesto jsem se nepoučila a v ten stejný večer jsem se rozhodla v rychlovarné konvici vodu s octem vyvařit. Asi jsem ji neměla dávat ovšem úplně plnou. To na netu totiž nepsali. Takže zatímco jsem si vybírala nový mop, protože ten náš je krám, který už vypověděl službu, voda s octem z konvice vybublala a opět došlo k očistě stejných míst jako před chvílí díky octovému čističi. Teď ovšem v mnohem větší intenzitě. Inu, stále se udržuji v dobré náladě.

Jelikož mě zítra čeká takový ten klasický úklid – vysát a spol., je možné, že mě ještě další radostné události potkají.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Hana Bordovská | středa 9.10.2019 0:41 | karma článku: 16,10 | přečteno: 789x
  • Další články autora

Hana Bordovská

Sranda musí být aneb jak jsme se vyhli návštěvě ORL pohotovosti

Naše manželská dynamika při třech dětech a totálním splynutí duší je taková, že už ani nemusíme používat slova, stačí pohledy...ale vsaďte se, že když si jednou za uherský rok chceme něco říct, dopadne to takhle.

6.6.2023 v 19:06 | Karma: 26,58 | Přečteno: 772x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Dovolená na samotě

Jen nás pět, chalupa z roku 1923, žádný signál a zelené pastviny. Z rodinné dovolené v Rychlebských horách přijedeme zrelaxovaní, znovuzrození, prakticky úplně jiní lidi.

3.6.2023 v 20:28 | Karma: 20,88 | Přečteno: 522x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Růža

Růža je moje nová kamarádka. Je jí 75, má zakouřený obývák, ostravský humor a samozřejmě pejska. Je skvělá! "Moje" jediná babička, která vypráví.

2.6.2023 v 22:01 | Karma: 21,61 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Hana Bordovská

Den rodiny jsme oslavili dočasnou deportací nejstarší dcery

Úplnou náhodou jsme se dozvěděla, že je dneska den rodiny! Nechápu, jaktože mi to nikdo neřekl. Po včerejším u nás doma záhadně promlčeném dni matek mi prozřetelnost dala další šanci k oslavám.

15.5.2023 v 14:51 | Karma: 17,02 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Jak nám opravují semafor

Česká republika je kouzelná, řekla bych až pohádková země. Co za sedmero horami na západ trvá pár dní, u nás sedmero let. Ne jinak tomu je i s opravou semaforu na Rudné v Ostravě.

5.5.2023 v 20:46 | Karma: 19,09 | Přečteno: 448x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Černý kašel polevil. Nově nakažených ubylo o pětinu

6. května 2024  15:01

V České republice za týden přibylo 1266 případů onemocnění černým kašlem, je to o 338 případů méně...

Nevlastní vnučka viní seniora z osahávání. Chtějí jen peníze, brání se souzený

6. května 2024  14:32

Jednaosmdesátiletý senior z Táborska stanul na lavici obžalovaných za pohlavní zneužívání nezletilé...

Novým premiérem Skotska bude veterán Swinney, všichni soupeři odstoupili

6. května 2024  14:22

Novým lídrem Skotské národní strany je politický veterán John Swinney, který už stranu vedl před...

Putin je vrah, vítal protest motorkáře u hrobů sovětských vojáků v Praze

6. května 2024,  aktualizováno  14:18

Motorkáři z Night MC Europe, odnože ruského motorkářského klubu Noční vlci, přijeli na pražské...

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...

  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik