Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Letní kino

Pozor pozor, naše aromantická dvojice hroutící se pod tíhou rodinných radostí z batolete a dalšího těhotenství se dnes večer hrdě vypravila za zcela romantickou zábavou.

Včera jsem se muže zeptala: „Zajímá tě to letní kino nebo na to kašlem?“
Muž nečekaně odpověděl: „Jojo, šel bych rád.“

Tolik projevených emocí v jedné větě vyžadovalo rychlé jednání. Rozhodovali jsme se, jestli půjdeme v úterý na neplacené letní kino do Zábřehu nebo ve čtvrtek na placené letní kino do Vítkovic. No asi na nás přestal působit belgický vzduch, takže jsme se zcela česky rozhodli pro zábavu zdarma.

Muž ráno zavolal svým rodičům, zda-li by nám večer nepohlídali dítě. Ti tedy souhlasili a já vyslala muže koupit suroviny na chlebíčky, abych se jim za jejich dobrotivost náležitě odměnila.

Emmu jsem běžně uspala, rozloučili jsme se s rodiči, pustili jim Černobyl a zamilovaně jsme kráčeli k autu plní něžných vyznání lásky.

Muž: „Asi bude chcát.“
Já: „Tak mám se vrátit pro deštník?“
Muž: „Kde je vůbec ten deštník?“
Já: „No v garáži.“
Muž: „Kde jako v garáži?“
Já: „Vedle draka přece. Ale to kašlem, ne?“
Muž: „Jojo, asi jo.“

Pozvolně jsme přijížděli k cíli. Zdálo se nám, že je všude nezvykle mnoho aut. A nezvykle mnoho lidí. Stále jsme si asi nezvykli, že když dáš Ostravákovi něco zadarmo, využije to. Jako my. Nicméně zaparkovat jsme jakožto staří Zábřežané zvládli. Pak jsme se vmísili do davu a nechali se unášet k letnímu kinu. Plátno se mi z naší deky jevilo asi tak velké jako bývalá televize mých rodičů, kterou když jsem sledovala z rohu gauče, musela jsem mhouřit oči. Nicméně mě to až tak nevadilo, protože jsem Ženy v běhu viděla o Vánocích, takže jsem muži popisovala detaily, které z naší pozice nebyly zřetelné.

Nakonec to byl krásný čas. Jakmile jsme snědli pizzu, brambůrky a gumové bonbony, chytli jsme se za ruce a užívali si tu pravou letně-kinovskou atmosféru. Vzduch naplnila vůně cigaret, ožralý mladík za námi navigoval svého neméně ožralého kamaráda přes telefon, jak se k němu dostane, a zcela asertivní pán vedle nás si čas od času hlasitě ulevil. Dokonce i na ten drobný déšť došlo.

Muž se několikrát zasmál, což jsem byla ráda, protože přece jen Ženy v běhu nejsou žádný Spiderman nebo Trója. Po skončení jsem byla vděčná, že jsme spolu tuto nejspíš na dlouhý čas ojedinělou událost absolvovali. Navíc jsme se celou cestu zpátky drželi za ruce, zřejmě z praktických důvodů. Mé těhotenské tempo totiž začíná býti nedostačující a mohla bych se v davu muži ztratit.

Autor: Hana Bordovská | úterý 27.8.2019 23:39 | karma článku: 9,91 | přečteno: 285x
  • Další články autora

Hana Bordovská

Sranda musí být aneb jak jsme se vyhli návštěvě ORL pohotovosti

Naše manželská dynamika při třech dětech a totálním splynutí duší je taková, že už ani nemusíme používat slova, stačí pohledy...ale vsaďte se, že když si jednou za uherský rok chceme něco říct, dopadne to takhle.

6.6.2023 v 19:06 | Karma: 26,58 | Přečteno: 772x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Dovolená na samotě

Jen nás pět, chalupa z roku 1923, žádný signál a zelené pastviny. Z rodinné dovolené v Rychlebských horách přijedeme zrelaxovaní, znovuzrození, prakticky úplně jiní lidi.

3.6.2023 v 20:28 | Karma: 20,88 | Přečteno: 522x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Růža

Růža je moje nová kamarádka. Je jí 75, má zakouřený obývák, ostravský humor a samozřejmě pejska. Je skvělá! "Moje" jediná babička, která vypráví.

2.6.2023 v 22:01 | Karma: 21,61 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Hana Bordovská

Den rodiny jsme oslavili dočasnou deportací nejstarší dcery

Úplnou náhodou jsme se dozvěděla, že je dneska den rodiny! Nechápu, jaktože mi to nikdo neřekl. Po včerejším u nás doma záhadně promlčeném dni matek mi prozřetelnost dala další šanci k oslavám.

15.5.2023 v 14:51 | Karma: 17,02 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Jak nám opravují semafor

Česká republika je kouzelná, řekla bych až pohádková země. Co za sedmero horami na západ trvá pár dní, u nás sedmero let. Ne jinak tomu je i s opravou semaforu na Rudné v Ostravě.

5.5.2023 v 20:46 | Karma: 19,09 | Přečteno: 448x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Nová odhalení z fakulty: studenti viděli vraha dřív, policie byla v budově víckrát

3. května 2024

Premium Masový vrah David K., který v prosinci při střelbě na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v...

Na důchodce zaklekli, chalífát neřeší. Němce děsí mdlé reakce jejich politiků

3. května 2024

Premium Snímky stovek radikálních islamistů demonstrujících v ulicích severoněmeckého Hamburku, kteří...

Na jednání o míru nepřijdeme, vzkázali Rusové. Švýcaři je ani nezvali

2. května 2024  22:11

Švýcarsko iniciuje vlastní mírovou konferenci o Ukrajině. S pozváním Ruska na setkání, které se má...

Pavel zkritizoval všechny. Nefér jsou Babišova slova i kampaň SPOLU, míní

2. května 2024  21:36,  aktualizováno  21:50

Kampaň, která dělá z hnutí ANO zastánce ruských zájmů, je podle prezidenta Petra Pavla stejně nefér...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik