Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Z deníku mimina - břicho

Jsem úspěšná. Závod spermií jsem vyhrála na celé čáře, chromozomy jsem vyfásla XX. Plánuju se narodit do britské královské rodiny nebo alespoň nějakému francouzskému velvyslanci. Bojnour, croissant a tak.

USA radši ne prosím, na můj vkus příliš mnoho dřevostaveb. Východ? To jako vubec! Cítím, že můj život bude jedna velká pohádka. Proto moc nechápu, kam se matka tak honí. Pořád rozlítaná, hrůza, nemám chvilku klidu ani v břiše.

Po pár měsících se mi pomalu začíná rozplývat můj zámožný a ideálně jedináčkovský sen. Vypadá to, že se za prvé nenarodím do anglicky hovořící země, i když ploditelé spolu každý večer anglicky rozmlouvají. Třeba aspoň vypadnem, až se narodím. Druhá věc mě zneklidňuje ještě o trochu víc. Kromě "hlubokého hlasu", který se směje stupidním vtipům a má příšerný hudební vkus, poměrně často registruju ještě další dva. Jeden tenký, ten furt mele. Druhý hlučný, ten furt řve. Noo, naděje umírá až poslední, ale existuje malinká, jistě totálně absurní možnost, že bych se já - její výsost - měla narodit jako třetí dítě do nějaké střednětřídní české rodiny? No to jako no way. 

Tak je to potvrzený. Těch dvou hlasů v úrovni břicha se asi nikdy nezbavím, jsou s mámou furt. Takže sourozenci. Skvělý. Navíc čeština výrazně převažuje nad angličtinou. Že by si ti dva chudáci vykládali anglicky jen tak pro radost? No tak každý máme nějaké koníčky, že, ale čekala jsem od toho víc. 

Matka je dost labilní mi přijde. Občas se směje, dost často řve, někdy brečí. Čekala bych jinou vyspělost od ženské, která je potřetí dobrovolně těhotná. Hluboký hlas snad každý den zahlásí: "Jsme blázni." Na to bych si s ním plácla. Nemohl to vyjádřit líp. Jsou to cvoci. Ještě s těma dvěma usmrkancema. No, nevadí. Mohla jsem dopadnout i hůř. 

Matka ani ve třetím těhotenství nesebrala dostatek odvahy, aby se vykašlala na ty blbý screeningy a cukrovkový test, takže mě pořád někdo otravuje. Někdy v poločase mého pobytu v břiše jsem cítila, že matka i hluboký hlas jsou jaksi napjatí. Po dalším stupidním vyšetření, kdy mě 20 minut doktor naháněl jak kozu jsem byla svědkem fakt super konverzace. 

Matka: "Tak je to holčička." Omluvně. Proč jako omluvně?! Proč jako omluvně?!
Hluboký hlas: "Coo? Nee. Tři baby, tři baby. Já jsem jako rád, ale..." Dík moc, fakt dík hele. 

No a pak už to o moc lepší nebylo. Ti dva menší pořád na matce visí, to zarazím okamžitě, jak vylezu. Matka furt unavená, hluboký hlas pořád mele jenom o sklepě a rekonstrukcích. Navíc se ti dva chytráci pořád povzbuzujou, jak po porodu bude líp. To určitě. Naivkové. 

A za tu šťastnou hvězdu, pod kterou se mám narodit, matku potrestám. Přiberu. Porodí si těžký mimino, ať si taky užije. 

Autor: Hana Bordovská | pátek 22.10.2021 19:37 | karma článku: 22,65 | přečteno: 594x
  • Další články autora

Hana Bordovská

Sranda musí být aneb jak jsme se vyhli návštěvě ORL pohotovosti

Naše manželská dynamika při třech dětech a totálním splynutí duší je taková, že už ani nemusíme používat slova, stačí pohledy...ale vsaďte se, že když si jednou za uherský rok chceme něco říct, dopadne to takhle.

6.6.2023 v 19:06 | Karma: 26,58 | Přečteno: 771x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Dovolená na samotě

Jen nás pět, chalupa z roku 1923, žádný signál a zelené pastviny. Z rodinné dovolené v Rychlebských horách přijedeme zrelaxovaní, znovuzrození, prakticky úplně jiní lidi.

3.6.2023 v 20:28 | Karma: 20,88 | Přečteno: 522x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Růža

Růža je moje nová kamarádka. Je jí 75, má zakouřený obývák, ostravský humor a samozřejmě pejska. Je skvělá! "Moje" jediná babička, která vypráví.

2.6.2023 v 22:01 | Karma: 21,61 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Hana Bordovská

Den rodiny jsme oslavili dočasnou deportací nejstarší dcery

Úplnou náhodou jsme se dozvěděla, že je dneska den rodiny! Nechápu, jaktože mi to nikdo neřekl. Po včerejším u nás doma záhadně promlčeném dni matek mi prozřetelnost dala další šanci k oslavám.

15.5.2023 v 14:51 | Karma: 17,02 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Jak nám opravují semafor

Česká republika je kouzelná, řekla bych až pohádková země. Co za sedmero horami na západ trvá pár dní, u nás sedmero let. Ne jinak tomu je i s opravou semaforu na Rudné v Ostravě.

5.5.2023 v 20:46 | Karma: 19,09 | Přečteno: 448x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  11:11

Přímý přenos Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024

Místopředseda slovenského parlamentu a šéf vládní Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko...

Kdo je Matěj Ondřej Havel? Skaut a učitel dějepisu může nahradit Langšádlovou

26. dubna 2024  10:37

Za jeho životopis by se nemusel stydět ani Mirek Dušín z legendárních Rychlých šípů. Nástupcem...

  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik