Hana Bordovská

Z deníku mimina - když konkurenti nejsou doma, princezna má pré

Matka nejen, že posílá čtyřletou ségru do školky, když je na rodičáku se mnou, ale navíc odkládá i dvouletého bráchu do jeslí. A myslí si, že když budu doma jenom já, že něco stihne. Ha ha. Jasně.

14.4.2022 v 22:04 | Karma článku: 21.83 | Přečteno: 597 | Diskuse

Hana Bordovská

Jak jsem si vyrazila

Tak! A je to tady. Vyrazila jsem si do společnosti. Ne, ne. Nebyl to koncert, divadlo, Stodolní, rozlučka se svobodou, svatba nebo krutopřísná párty. Šla jsem s kámoškou do cukrárny. Vodvaz. Myslíte si, že jsem se pomátla? E e.

7.4.2022 v 1:01 | Karma článku: 27.23 | Přečteno: 752 | Diskuse

Hana Bordovská

Matka řídí veterán

Jsem skvělá řidička. Aby ne, když dennodenně vozím své děti po všech ... andělech. Dokonce už nadávám na ostatní méně schopné účastníky silničního provozu. Ale vyměňte mi moje autíčko, a jsem zas jak student v autoškole.

4.4.2022 v 19:30 | Karma článku: 20.96 | Přečteno: 598 | Diskuse

Hana Bordovská

Z deníku mimina - matka si myslí, že bude chodit cvičit

Jednoho předjarního odpoledne se z nás tří matka zase málem sesypala, a rozhodla se, že její stav vyřeší jedině endorfiny.

25.3.2022 v 19:46 | Karma článku: 23.56 | Přečteno: 607 | Diskuse

Hana Bordovská

Jak jsme šli žádat o pas

Kdo má děti, ví, že existují místa, která jsou za trest. Čekárny! Je jedno jestli u doktora nebo na magistrátě, zkrátka čekárny. Místa, kde se čeká. Ideálně bez řvaní, drobků a vandalismu.

23.3.2022 v 19:53 | Karma článku: 25.43 | Přečteno: 887 | Diskuse

Hana Bordovská

Z deníku mimina - brácha

Rodiče si myslí, že budeme s bráchou kamarádi, ale já úplně nevím, jestli s někým, kdo mi tajně píchá do očí, hodlám v budoucnu spolupracovat.

11.3.2022 v 20:16 | Karma článku: 21.72 | Přečteno: 493 | Diskuse

Hana Bordovská

Ty kašlíky už mě ...

Jsem za promoření. Ne, nemluvím o koroně, o té koneckonců od počátku války nemluví už nikdo. Kdo by to byl řekl, jak rychle covid zmizí. Já ale mluvím o promoření klasickou rýmou a kašlíkem.

9.3.2022 v 21:56 | Karma článku: 19.67 | Přečteno: 443 | Diskuse

Hana Bordovská

Má úspěšná svépomocná léčba

Věřím v moderní medicínu a nestydím se za to. Vlastním plno léků a nebojím se je použít. Protože když odpadne chlap, je to drama, když děti, katastrofický, ale když matka? Sci-fi a horor dohromady. A TO NECHCEŠ!

24.2.2022 v 18:10 | Karma článku: 18.16 | Přečteno: 399 | Diskuse

Hana Bordovská

Z deníku mimina - jak jsem naše připravila o postel

Nerada to přiznávám, ale mí sourozenci jsou slabí. Slabí, slabí, slabí. Oba dva většinu nocí usnou a prospí ve vlastních postelích ve vlastním pokoji. Ne, ne, ne! Ještě, že jsem se narodila a mohu tedy uvést věci do pořádku.

11.2.2022 v 23:00 | Karma článku: 22.66 | Přečteno: 607 | Diskuse

Hana Bordovská

Z deníku mimina - zamilovaná

Už to budou tři týdny, co je ze mě neodolatelná svůdkyně. Musím se přiznat, že pro pana doktora, který mi náušnice nastřelil, mám slabost, a proto jsem se rozhodla vytvořit záminku, jak do jeho ORL ordinace opět zavítat.

26.1.2022 v 23:41 | Karma článku: 21.57 | Přečteno: 509 | Diskuse

Hana Bordovská

Jak jsem volala do jeslí

Jesle - pro některé matky sprosté slovo, pro jiné nebeská hudba. Co nadělám, já jsem prostě ten anděl, co se touží zaposlouchat do zvuků harfy.

18.1.2022 v 10:37 | Karma článku: 20.46 | Přečteno: 878 | Diskuse

Hana Bordovská

Fyzika pro matky

Rozmáhá se nám tady takový nešvar. Koluje o nás, že se nedokážeme bavit o ničem jiném než obsahu plenek, příkrmech a výchovných postupech. Matky, tyto domněnky musíme rozptýlit! Proto přináším fyzikální zákony s příklady z praxe.

15.1.2022 v 20:25 | Karma článku: 25.70 | Přečteno: 762 | Diskuse

Hana Bordovská

Končím s českým mateřstvím

Česká matka to má těžké. Asi nejtěžší na světě. A kdyby českou matku náhodou napadlo, že to není taková řehole, kamarádky (rovněž české matky) ji ubezpečí, že ano!

13.1.2022 v 23:02 | Karma článku: 28.88 | Přečteno: 1202 | Diskuse

Hana Bordovská

Z deníku mimina - jak mi nenastřelili náušnice

Už pár dní do mě i celé rodiny matka hučí, že budu mít náušnice. Přijde mi, že to bere něco jako bar micvu pro párměsíční mimina holčičího pohlaví. Dnes tedy nadešel den D.

5.1.2022 v 22:02 | Karma článku: 24.22 | Přečteno: 700 | Diskuse

Hana Bordovská

Z deníku mimina - Vánoce

Být třetí dítě v rodině na Vánoce je šíleně těžký úděl. Asi po těchto svátcích klidu a míru budu potřebovat vyhledat odbornou pomoc.

31.12.2021 v 20:13 | Karma článku: 21.59 | Přečteno: 540 | Diskuse

Hana Bordovská

Tak už nejsem za dámičku

Matky, znáte to. Jo... chodíte v "ležérním" oblečení, nízkých botách a slovo rtěnka už máte pouze v pasivní slovní zásobě, ale tak nějak víte, ok, tak věříte, ok, tak doufáte, že zase jednou za tu dámičku budete.

19.12.2021 v 21:02 | Karma článku: 25.20 | Přečteno: 750 | Diskuse

Hana Bordovská

Z deníku mimina - vousáč

Vousáč byl ten, který se mě snažil zachránit z inkubátoru a transportovat k mámě. Vousáč je ten, který mě nejlíp uspí na balónu a vousáč je ten, který vidí můj pravý potenciál a mé ženství!

10.12.2021 v 21:26 | Karma článku: 21.96 | Přečteno: 452 | Diskuse

Hana Bordovská

Kečup a bundy pod zadek- listopad favouritýs

Miluju, když youtuberky matky sdílejí svoje hacky. Na videa se velmi těším, protože očekávám, že udělají můj už tak jednorožcový život ještě duhovější.

26.11.2021 v 14:12 | Karma článku: 20.41 | Přečteno: 453 | Diskuse

Hana Bordovská

Z deníku mimina - v poradně

Za prvé. Chtěla bych navrhnout reformu zdravotního pojištění. Chci, aby si mí rodiče připlatili a má dětská lékařka dojížděla za mnou.

22.11.2021 v 19:38 | Karma článku: 23.63 | Přečteno: 675 | Diskuse

Hana Bordovská

Z deníku mimina - všude dobře, doma ... aaa

Tak a je to tu. Cítím se jako v Jak se staví sen, když ti lidi protrhnou tu plachtu a vidí svůj nový domov. Já ten svůj taky dnes poprvé uvidím, protože právě jedem z porodnice domů. Radši si na to ještě trochu zdřímnu.

11.11.2021 v 19:39 | Karma článku: 22.45 | Přečteno: 552 | Diskuse
Počet článků 140 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 797

Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!