Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Hano, já se při čtení bavil stejně jak Vy v té cukrárně (a číšník je hňup ;-)). Mám jen dva "zlosyny" a též mi dávaj zabrat. Pěkný den přeji.

0 0
možnosti
Foto

Potutelně se tu usmívám, protože má dcera má tři takové přísavky, tak vím, o čem je řeč. :-) Sleduju to jen lehce z povzdálí, z babičkovské role, kdy chvíli pohlídat a většinou jen dvě nebo jednu, všechny tři už bylo na mě příliš, MM nemaje. ;-D Taky jsem tedy měla a stále mám tři děti, ale ne až tak brzy za sebou a tím i v klidnějším módu. Inu, jaké si to uděláme, takové to máme.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem babička čekatelka, takže vzpomínám na to hadí a přísavkovité období a máte pravdu, jaké si to uděláme, takové to máme. Kdo děti nemá (a to myslím i pány), ten neví oč je v životě ochuzen. A je úplně jedno jaký je mezi nimi rozestup. Co je důležité je to, v jakém věku ženy děcka přišla na svět. Moje kamarádka ve svých 63 má 20letou dceru která je v opožděné pubertě a řeknu Vám - to je teprve mazec!!

0 0
možnosti
Foto

Na to, že máte třetí dítě, tak už byste mohla být víc v klidu;-D;-D

0 0
možnosti
HB

:D to máte pravdu :D

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik