Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem byl vždy proti dělání děr do uší malým dětem, bohužel přesila žen v domácnosti zvítězila. Moje dcera už mým vnučkám díry do uší nenechala dělat. Její názor je,že si o tom mají rozhodnout samy, až jim bude 18 let.

0 0
možnosti
Foto

Na náušnice u mimika se vykašlete. Nechá si je bezbolestně nstřelit, až bude chtít - třeba v pubertě nebo později. Možná jich bude chtít i více nebo naopak žádné, co Vy víte..... A Vy teď budete mít o starost s hojením méně.

1 0
možnosti

Už jednu bez problémů "nastřelenou" dceru mám, navíc si už ve 4 letech náušnice užívá, takže do toho jdu znovu. Ale díky za názor :-)

1 0
možnosti

R^ já teda byla na nastřelení až po svatbě..nevím, kde se stala chyba, ale vypadala jsem jak králík s mixomatozou a brala 14 dní tetracyklin.;-):-/

0 0
možnosti

 To mě mrzí, to slyším prvně. Já budu spoléhat na stejně hladký průběh jako u první dcery.

0 0
možnosti

Jupí to je bezva psaní a pak čtení. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik