Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I43v61a49n69a 39L21a27n58c43e

21. 12. 2021 21:04

Nevim, jak je to mozne, ze nohy neustale rostou. Snad cely zivot. Vzdycky jsem si myslela, ze nikdy nebula mit takove paraty, jako moje babicka. Mylila jsem se. Rychle se k nim blizim. A take nos pry roste cely zivot. ;-(;-(;-(

0 0
možnosti
Foto

Moje žena i dcera skončily u barefootů a vnučka je nejraději barefooted (tedy bosa) - ale má 18 měsíců, tak se to tak úplně nepočítá.

0 0
možnosti

Úplně chápu, děti mají některé boty barefoot a já už se taky začínám poohlížet, protože sehnat botu, ve které se necítím jako v krabici mi přijde jako nadlidský úkol.

0 0
možnosti

Ze života normální ženy. :-)

0 0
možnosti
Foto

Vážená Popelko, hezky jste to popsala, ale věřte mi, že "docela sexy život" se dá prožít i v keckách velikosti č. 43 z pánského oddělení.

Lodičky jsem v životě měla dvoje, jedny na vlastní svatbu a z hostiny už jsem šla domů bosa, druhé jsem měla v kanceláři a obouvala je na obchodní jednání. V křesle se v nich dalo dobře sedět.

0 0
možnosti

Máte pravdu. Píšu s nadsázkou, já ty boty nosila taky příležitostně a k mým tehdy kostnatým nohám to kdovíjak sexy nepůsobilo. Jak píšete, v dobrých teniskách baba mnohdy nadělá parády víc. :-D

1 0
možnosti
Foto

Vtipne napsano, pobavilo diky mocR^A hezke VanoceV

0 0
možnosti

Díky, taky! Hlavně veselé :-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik