Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I21v74a72n75a 30L66a16n32c18e

13. 6. 2019 21:59

Nerada létám, jsem z toho nemocná, když musím vlézt do letadla. V letadle mi nic nevadí, ani kopající dítě do sedačky, ani to, když si cestující přede mnou sklopí sedačku a leží mi skoro v klíně. Co mi vadí jsou turbulence, nečekané a neznámé zvuky letadla. Ještě mi vadilo, když nám minulý rok v letadle nepřinesli ani vodu k pití ani nic k jídlu. Vodu, prosím, potřebuji pít celý let, jo, jsem na nervy z každého zapraskání....Letos opět letím....:-(

0 0
možnosti
Foto

Já vím že budu sobecký, nezdvořilý, hrozný, drzý, neurvalý, netolerantní ... ale co na létání nejvíce nesnáším jsou řvoucí děti poblíž mě :-).

2 0
možnosti

Včas jsem smazala neuctivou odpověď pro Vás. Pochopila jsem, že se v letadle bojíte.;-);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik