Diskuse

Boty

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejen pro dítě. Chtěla jsem si, já dospělá osoba, koupit tenisky na běžné chození parkem, fakt nechci ve svém věku růžové, zlaté, ba ani s aplikací kytiček a zajíčků ... copak nemůžou být jednoduché bílé?! Nebo, odložila jsem své úžasné městské botičky, krásně vychozené, ale přeci jen už poněkud ojeté, a šla si koupit nové - žel, v květnu jsou obchody plné sandálku, žabek, espadrilek ... eventuelně lodiček na podpatku vyšším, než Sněžka, tak jsem se pokorně vrátila domů,vytáhla botičky a odnesla je k ševci, prý mi z nich udělá skoro nové.

1 0
možnosti
Foto

Jojo, s botama je sranda v každém věku :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik