Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mořská panna

Je to tady. Děti jsou uzdraveny, tudíž se začínáme účastnit opět sociálního života. Tím myslím školku a kroužky, ne žádné odvážné akce a la Žirafy a jiné zvrácenosti.

Nicméně po třech týdnech nemoci i obyčejná cesta do školky stává se osvěžujícím zážitkem. Ale proč píšu. Přesně za měsíc a pět dní nás (nebo jako mě naštěstí ne, ale mateřského plurálu se nehodlám vzdát) čeká KARNEVAL.

Karnevaly mám za sebou již dva, takže se počítám mezi ostřílené znalce. Jako každý "rodič to be" vzhlíží ke knize Jak se naše dítě bude jmenovat, mohla bych vydat knihu, která by byla ve všech knihovnách v zimním období beznadějne rozpůjčovaná: "Za co vaše dítě půjde na karneval."

Protože je to trochu věda. Musí se uspokojit několik proměnných:

  • přání dítěte (má-li nějaké, protože ano, jsou i děti, kterým je to prostě jedno)
  • ambice rodiče (ano, někteří rodiče se účastní nepsané soutěže o nejhezčí či nejdražší kostým, proto vyčerpané matky klimbají nad šicím strojem tři noci před dnem D)
  • dostupnost kostýmu (fyzická, skladová, finanční).

Pokud jste rodičem klasické holčičky, máte to jednoduché. Půjde za svou oblíbenou princeznu a bude jí jedno, že na karnevalu budou za stejnou kýčovitou princeznu ustrojena všechna děvčata a občas i nějaký chlapec, který převlek zdědil po starší sestře. Vy tedy máte vyřešeno. Poslechněte dítě a buďte rádi, že tím pro vás karnevalové přípravy končí.

Další kategorií jsou děvčátka, která nechtějí být princezna. Možností máte spoustu, ale pokud nechcete koupit kýčovitý kostým, který utkali sirotci v Číně z pet lahví, budete muset zapojit minimálně svoji představovist, spíše také jehlu, nit, fixy na textil a v neposlední řadě obětovat nějaký kus oblečení ze svého šatníku.

Moje dcera byla za berušku a koččiku. Oba kostýmy jsem byla nucena vyrobit. Někdy jsem si přála, aby šla za princeznu. Nyní si vybrala, že půjde za mořskou pannu. To je v pohodě, protože kostým mořské panny jsem aktivně zakoupila na marketplace již před Vánoci. Jen tak pro jistotu.

Takže holky jsou vyřešeny. Princezny, víly, zvířata a spol. Pak nám ovšem zbývají chlapci. S těmi je to poněkud těžší. Ne že by neexistovaly skvělé nápady. Takový kovboj nebo rytíř není vůbec k zahození, ale zjistíte, že doma nemáte vůbec nic. Takže co navrhuji?

Doktor, dělník (stavař, elektrikář, zedník, Bořek, whatever, ...), zvíře nebo... n e b o ... NEBO? Mimoň. Ano, můj syn letos půjde za mimoně. Mám doma sice jen nedioptrické brýle, ale prostě chci mimoně, takže na vinted objednám lacláče a žluté triko. Bude to ten nejroztomilejší mimoň na světě.

Jo a co ta mořská panna? Když jsme s mužem o karnevalu diskutovali, otevřel mi oči.

On: "No...vlastně chápu, proč se tomu řká mořská panna."
Já: "Jo? Já totiž ne, proč jako...?" a přemýšlela jsem, že pod vodou asi není mnoho příležitostí k seznámení, tedy také ke koitu,
On: "No tak...ona nemá nohy, má to tam srostlý že..."

A já se začala smát jako šílená, protože upřímně. To mě fakt nikdy, nikdy nenapadlo. No jo. Ještě, že nám děcka zatím moc nerozumějí. A jo, skvěle si ta moje holčička vybrala kostým. Vždycky jsem myslela, že ty mořské kokety v podprsenkách jsou pěkně do větru, ale ne, blbost. Takže skvělý, souhlasím.

PS: když jsem hledala obrázek k článku, těžko najít něco nesexy. Divím se, že je taková poptávka po vyzývavých mořských pannách. Proto tedy toto miminko ve velmi vkusném oblečku.

Autor: Hana Bordovská | úterý 10.1.2023 19:27 | karma článku: 15,62 | přečteno: 398x
  • Další články autora

Hana Bordovská

Sranda musí být aneb jak jsme se vyhli návštěvě ORL pohotovosti

Naše manželská dynamika při třech dětech a totálním splynutí duší je taková, že už ani nemusíme používat slova, stačí pohledy...ale vsaďte se, že když si jednou za uherský rok chceme něco říct, dopadne to takhle.

6.6.2023 v 19:06 | Karma: 26,58 | Přečteno: 771x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Dovolená na samotě

Jen nás pět, chalupa z roku 1923, žádný signál a zelené pastviny. Z rodinné dovolené v Rychlebských horách přijedeme zrelaxovaní, znovuzrození, prakticky úplně jiní lidi.

3.6.2023 v 20:28 | Karma: 20,88 | Přečteno: 522x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Růža

Růža je moje nová kamarádka. Je jí 75, má zakouřený obývák, ostravský humor a samozřejmě pejska. Je skvělá! "Moje" jediná babička, která vypráví.

2.6.2023 v 22:01 | Karma: 21,61 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Hana Bordovská

Den rodiny jsme oslavili dočasnou deportací nejstarší dcery

Úplnou náhodou jsme se dozvěděla, že je dneska den rodiny! Nechápu, jaktože mi to nikdo neřekl. Po včerejším u nás doma záhadně promlčeném dni matek mi prozřetelnost dala další šanci k oslavám.

15.5.2023 v 14:51 | Karma: 17,02 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Jak nám opravují semafor

Česká republika je kouzelná, řekla bych až pohádková země. Co za sedmero horami na západ trvá pár dní, u nás sedmero let. Ne jinak tomu je i s opravou semaforu na Rudné v Ostravě.

5.5.2023 v 20:46 | Karma: 19,09 | Přečteno: 448x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Putin přímo nenařídil zabít Navalného, dospěly k závěru americké tajné služby

27. dubna 2024  16:21

Americké tajné služby dospěly k závěru, že ruský prezident Vladimir Putin pravděpodobně přímo...

Na britského turistu zaútočil v Karibiku žralok. Muže zranil deset metrů od břehu

27. dubna 2024  16:17

Čtyřiašedesátiletý britský turista skončil na jednotce intenzivní péče, když jej u severního...

Kongresmanka z Ukrajiny byla proti pomoci. Zrada, říká její rodné město

27. dubna 2024  15:18

Neochota americké kongresmanky ukrajinského původu Victorie Spartzové hlasovat pro balíček pomoci...

Finský vládní poslanec se opil a vystřelil. Ponese následky, vzkázala šéfka strany

27. dubna 2024  14:23

Finský poslanec z krajně pravicové Strany Finů, která je součástí nynější vlády, se v pátek zapletl...

  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik