Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Z deníku mimina - matka si myslí, že bude chodit cvičit

Jednoho předjarního odpoledne se z nás tří matka zase málem sesypala, a rozhodla se, že její stav vyřeší jedině endorfiny. 

Nejdřív mířila příliš vysoko a začala vyhledávat cvičení v podvečerních hodinách, aby nás tátovi na krk hodila všechny, ale sci-fi časy začátků a la 16:00, to táta fakt na dveře neklepe, a taky představa mého jekotu, kdykoliv se máma na 10 vteřin vzdálí, ji donutily vyhledat něco více miminofriendly. 

Fitmámy! Cvičení pro matky s dětmi. Máti si myslela, že si tam hodinku budu žužlat zubní kartáčky po sourozencích, kývat se v rytmu odrhovaček a rozdávat mé dvojzubé úsměvy, zatímco ona bude vyplavovat endorfiny a hlavně tuky, že. Jasssně! Máti, nezapomeň, že nejhezčí ženská rodu budu já, a vzhledem k tomu, že moje BMI se pohybuje v červených hodnotách, nemůžu ti dovolit si moc vyskakovat. 

Začátek první lekce mě zastihl nepřipravenou a spící, po probuzení jsem skutečně 10 minut spokojeně hleděla, než mi došlo, že se matka snaží urvat si kus osobní svobody, dobalancovat si hladinu radosti a rozloučit se s třesoucími se partiemi. Proto jsem ihned zakročila, rozeřvala se, mírně ztlumila, když jsem konzumovala pár křupek, kterými mě matka zaskočila, a pak jsem již s řevem nepřestala. Takže matka vyklidila pole. Zacvičila si celých 35 minut z 60. Za mě dobrý skóre. Doufala jsem, že matce dojde, že se mnou je cvičení zbytečné, a vzdá to, ale máti projevila větší touhu po životě a endorfinech, než jsem očekávala. 

Na druhou lekci jsem se připravila lépe a byla vzhůru. Musím sebekriticky přiznat, že mě omámily hračky, papírové kapesníky, vlhčené ubrousky a její peněženka, ale když mi po 35 minutách opět došlo, kde jsme a co děláme, rozeřvala jsem se na celé kolo a matku opět donutila cvičení opustit. Tvrdě jsem si stála za svým, ječela po celou dobu jejího i mého oblékání, a tak obšťastnila celé fitko, které bude malé mimina jistě milovat. V nosítku cestou k autu jsem vyčerpáním odpadla, nicméně mise splněna. 

Máti plánuje jít i příště. Netušila jsem, že je tak tvrdohlavá. A že jí baví platit za celou lekci, když odcvičí půlku, ale uvidíme. Uvidíme, kdo s koho. Hin sa hukáže!!!

Autor: Hana Bordovská | pátek 25.3.2022 19:46 | karma článku: 23,56 | přečteno: 607x
  • Další články autora

Hana Bordovská

Sranda musí být aneb jak jsme se vyhli návštěvě ORL pohotovosti

Naše manželská dynamika při třech dětech a totálním splynutí duší je taková, že už ani nemusíme používat slova, stačí pohledy...ale vsaďte se, že když si jednou za uherský rok chceme něco říct, dopadne to takhle.

6.6.2023 v 19:06 | Karma: 26,58 | Přečteno: 771x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Dovolená na samotě

Jen nás pět, chalupa z roku 1923, žádný signál a zelené pastviny. Z rodinné dovolené v Rychlebských horách přijedeme zrelaxovaní, znovuzrození, prakticky úplně jiní lidi.

3.6.2023 v 20:28 | Karma: 20,88 | Přečteno: 522x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Růža

Růža je moje nová kamarádka. Je jí 75, má zakouřený obývák, ostravský humor a samozřejmě pejska. Je skvělá! "Moje" jediná babička, která vypráví.

2.6.2023 v 22:01 | Karma: 21,61 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Hana Bordovská

Den rodiny jsme oslavili dočasnou deportací nejstarší dcery

Úplnou náhodou jsme se dozvěděla, že je dneska den rodiny! Nechápu, jaktože mi to nikdo neřekl. Po včerejším u nás doma záhadně promlčeném dni matek mi prozřetelnost dala další šanci k oslavám.

15.5.2023 v 14:51 | Karma: 17,02 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Jak nám opravují semafor

Česká republika je kouzelná, řekla bych až pohádková země. Co za sedmero horami na západ trvá pár dní, u nás sedmero let. Ne jinak tomu je i s opravou semaforu na Rudné v Ostravě.

5.5.2023 v 20:46 | Karma: 19,09 | Přečteno: 448x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Benda, Rouček, Dryml a další. Do europarlamentu kandidují známá jména

28. dubna 2024

Premium Nejen politickými proklamacemi a sliby lákají strany voliče. Součástí kampaní jsou i známé tváře....

Ukrajinská armáda na frontě postupně míří k bankrotu, varuje analytik

28. dubna 2024

Podcast Ukrajinská armáda na frontě čelí čím dál většímu tlaku. Především v Donbasu je situace kritická....

VIDEO: Paraglider se zřítil ze třiceti metrů na poušť. Sám si zavolal záchranku

28. dubna 2024  11:45

Třiatřicetiletý Anthony Vella testoval nad texaskou pouští severozápadně od Austinu motor BGD Luna...

Ruský útok poškodil hotel v Mykolajivu. Cherson znovu zasáhly drony

28. dubna 2024  10:18,  aktualizováno  11:25

Sledujeme online Ruský dronový útok v noci na neděli těžce poškodil hotel v jihoukrajinském městě Mykolajivu. Na...

  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik