Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Z deníku mimina - zamilovaná

Už to budou tři týdny, co je ze mě neodolatelná svůdkyně. Musím se přiznat, že pro pana doktora, který mi náušnice nastřelil, mám slabost, a proto jsem se rozhodla vytvořit záminku, jak do jeho ORL ordinace opět zavítat. 

Přijde mi, že moji rodiče se v trojrodičovství začínají zabydlovat, vypadají šťastnější a dokonce si dělají čas na svoje věci. To mi nepřijde správné. Proto jsem tři dny měla teplotu. Jen tak. Máti už očekávala zuby, ale to ještě neplánuji, ty si musím nechat v záloze. Ani jsem se neosypala, takže pátá, šestá, sedmá a stopadesátáosmá nemoc taky nic. Za pár dní se brácha a ségra rozhodli vybulat školku a školičku, hodili si kašel s rýmou a byli jsme s mámou všichni doma. Bylo to moc idylické. Kdyby teda máma občas nekřičela a nepropadala sebelítostivým stavům. Proč si pak ty děti teda dělala? Nechápu. Nicméně...aby to neměla tak pohodové, rozhodla jsem se k sourozencům připojit, někdy je dobré táhnout za jeden provaz. A v tom mi to došlo. Když se budu snažit moc, můžu to dotáhnout až na zánět středního ucha a opět se setkat s tím sympatickým otorhinolaryngologem. Dojednáno. Jdu na to. 

Co vám budu povídat, zánět středního ucha bolí šíleně, ale láska všechno vydrží, takže doktůrku, už se na tebe těším. Dle mého vše šlapalo jako po drátkách, když do situace vstoupila má aktivistická matka. Nejspíš plánuje vyhrát cenu roku za nejlepšího rodiče, takže když si brácha v sobotu prokousl ret, poslala s ním tátu na pohotovost, jestli je to na šití. Nebylo že, samozřejmě.

No a v neděli, kdy jsem vřeštěla bolestí i přes ty nurofeny a paralen čípky, ji napadlo, že mě možná bolí ucho a chtěla vyrazit na ORL pohotovost. To sotva! Místo mého milovaného doktora by tam seděl nějaký vzpruzelý soudruh či hůř, vzpruzelá soudružka. To teda ne. Naštěstí táta měl dost empatie podpořit můj plán a pohotovost matce rozmluvil. Abych ho omluvila, on o zánětech středního ucha nic neví, takže si myslel, že máti zase přehání. 

A tím jsme se přehoupli do pondělí. Nevím, jestli jsem nespala bolestí nebo vzrušením, že mě snad máma už zaveze za mým idolem. A zavezla. Sice teda s celou tou skvadrou, brácha a ségra tam tak akorát křenili, ale vyrazili jsme za mým štěstím. 

Cestu jsem sice prospala, leč probuzení bylo krásné. Sedím naproti mé lásce a slyším: "No ty jsi pěkná ženská a jaké máš supr vlasy!" JÁ TO VĚDĚLA! Věděla jsem, že mezi námi něco je. Kompliment. Pak se ke mně láskyplně naklonil a... Ok, pusa to nebyla, ale mrkl mi do ucha a pak mi propíchl bubínek. Romantika podle Pilcher to není, ale já beru, co je. A těším se na pátek! To totiž jedeme na kontrolu!!!

 

Autor: Hana Bordovská | středa 26.1.2022 23:41 | karma článku: 21,57 | přečteno: 511x
  • Další články autora

Hana Bordovská

Sranda musí být aneb jak jsme se vyhli návštěvě ORL pohotovosti

Naše manželská dynamika při třech dětech a totálním splynutí duší je taková, že už ani nemusíme používat slova, stačí pohledy...ale vsaďte se, že když si jednou za uherský rok chceme něco říct, dopadne to takhle.

6.6.2023 v 19:06 | Karma: 26,58 | Přečteno: 771x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Dovolená na samotě

Jen nás pět, chalupa z roku 1923, žádný signál a zelené pastviny. Z rodinné dovolené v Rychlebských horách přijedeme zrelaxovaní, znovuzrození, prakticky úplně jiní lidi.

3.6.2023 v 20:28 | Karma: 20,88 | Přečteno: 522x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Růža

Růža je moje nová kamarádka. Je jí 75, má zakouřený obývák, ostravský humor a samozřejmě pejska. Je skvělá! "Moje" jediná babička, která vypráví.

2.6.2023 v 22:01 | Karma: 21,61 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Hana Bordovská

Den rodiny jsme oslavili dočasnou deportací nejstarší dcery

Úplnou náhodou jsme se dozvěděla, že je dneska den rodiny! Nechápu, jaktože mi to nikdo neřekl. Po včerejším u nás doma záhadně promlčeném dni matek mi prozřetelnost dala další šanci k oslavám.

15.5.2023 v 14:51 | Karma: 17,02 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ona

Hana Bordovská

Jak nám opravují semafor

Česká republika je kouzelná, řekla bych až pohádková země. Co za sedmero horami na západ trvá pár dní, u nás sedmero let. Ne jinak tomu je i s opravou semaforu na Rudné v Ostravě.

5.5.2023 v 20:46 | Karma: 19,09 | Přečteno: 448x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 140
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 804x
Mladá, vdaná, trojnásobná full-time matka o radostech a ... radostech mateřství. Dámy, jedeme v tom spolu!

Seznam rubrik